Dream High.

Posts Princess Shout Linkies
Hey !
Assalamualaikum, welcome to my blog. Eaqa For short, 7teen, love to sing.Khir Joharians. SPM candidates ♥.

betoi kaa aku ni ?
Okay tajuk tuu ada laa kena mngena sikit ngn aku , betoi kaa aku ni mcm x caya jaa
aku dah bule lupa budak laki yg hancurkan hati aq iaitu Zaher Wallaweng .Aku asa aku dah jatuh cinta ngn budak ni tapi x kan laa kau nak mngaku . Aku pown x taw sejak kehadiran dia dalam hidup aku baru2 ni dah mmbuadkan aku jatuh cinta ngn dia .Yg paling lawak dia pnggil aku kak long der .
sempoi laa kau ! Tapi aku asa dia dah suka orang lain tapi aku asa niat aku tuu dah x betoi aku asa aku patut padam kan niat  aku tuu jaa .sebab tuu aku tulis status maybe aku x layak untuk dia terima kasih =='
mmg untuk dia pown .Weyh ang x asa ang trhegeh2 kaa? bodo kan aku ni kan .
aku selalu macam ni suka sangad mcm ada perasaan trlalu tinggi kat orang sebab tuu sampai laa aku x leh lupaa zaher . Patut kaa aku sayang orang ngn sekelip mata?

OLDER POST / NEWER POST