Dream High.

Posts Princess Shout Linkies
Hey !
Assalamualaikum, welcome to my blog. Eaqa For short, 7teen, love to sing.Khir Joharians. SPM candidates ♥.

Aku bule buad !
                                                            assalamualaikum .
lamanya aku rasa aku x updates blog kan . haih mmg lama la cita dia ,
 lani aku dah x kpel ngn azizulrrahim b. mohd zain , dah lama dah. tapi aku rasa
aku jaa msih dok trkjar dia , sdg kan dia bule hidup tnpa aku ,buad paa bro tggu org mcm tuu ,
so aku decide aku nk lupakan dia , dan aku rasa aku bule hidup jugak tnpa dia ,
mmg aku stalk dia . aku x taw dia taw kaa dak . aku rasa aku neh hnya
main jaa kot , x taw laa dia syg aku btoi kaa dak , kenapa laa aku neh senang sgt nk syg
org . pastu susah nk lupa pulak tuu , x paa tiqah ada hikmah .mybe Allah nk sruh aku sabaq
dan Allah akn kirimkan aku ngn org yg lbih baik so aku akn tggu jaa :)

OLDER POST